top of page

冷氣機少清潔 細菌病毒通屋走

唔少人都試過,夏天開冷氣機時,噴出的除了涼風,更「隨機附送」一股異味?講到尾,就是你部冷氣太污糟!

 

事實上,醫學研究證實,黴菌是造成阿茲海默症(是常見的認知障礙症類型)的元凶之一,而家中暗藏最多黴菌的地方,正是冷氣內部。我們都知道,不少人都有定期洗濾網習慣,但那僅是日常保養,無法達到內部清潔效果。亦有不少人會自行購買坊間冷氣清潔劑自行冷氣清洗,清洗過程因為產生大量泡泡,容易造成冷氣已經清洗乾淨的錯覺。

 

然而,當你打開冷氣機內部就會發現,即使使用清潔劑後的散熱銅片(Coil),依舊滿佈黴菌及污垢。一般來說,冷氣要徹底清除髒污,最好使用專業藥水(師傅叫Coil水/蓋水)加上高壓水槍沖洗,才能有效做到深層清潔,進而達到除臭、防黴效果。

 

師傅GO現推出【 360°全方位家居維修服務 ,為你全面提供全年家居維修服務,費用已包括上門睇位費,仲包清洗3部冷氣機,無論你係分體抑或窗口機,一樣幫你清洗,有專業人士幫你睇住屋企各項維修疑難雜症,先係最划算。

 

清洗冷氣落單即按︰

https://api.whatsapp.com/send?phone=85295529342

cfugo fb post_3-1.jpg
cfugo fb post_3-2.jpg
bottom of page